
ÎNCHIRIERE/SUBÎNCHIRIERE SPAÈšII COMERCIALE
ÎNCHIRIEREA UNUI SPAÈšIU COMERCIAL
​
Dacă doriÈ›i să închiriaÈ›i un stand/spaÈ›iu comercial în unul dintre pavilioanele din Complexul Comercial Dragonul RoÈ™u, vă rugăm să completaÈ›i o cerere de ofertă, care se poate descărca aici: Cerere oferta – inchiriere stand
Cererea completată È™i semnată se poate depune fizic la secretariatul Dragonul RoÈ™u, aflat în Mega Shop, la etajul III, de luni până vineri, între orele: 08.00 – 16.00 sau se poate trimite la adresa de e-mail: megashop@dragonulrosu.ro.
În termen de 10 zile veÈ›i fi contactat(ă) de departamentul comercial cu detalii în legătură cu spaÈ›iile disponibile È™i tarifele aferente.
Documentele ce vă vor fi necesare la momentul semnării contractului de închiriere sunt:
​
-
Cerere tip;
-
Copie Certificat de înmatriculare;
-
Copie Act Constitutiv Actualizat;
-
Copie Certificat de înregistrare fiscală (dacă este cazul).
-
Copie Act identitate al reprezentantului legal al firmei.
​
​
​
ACORD DE SUBÎNCHIRIERE
​
Documentele necesare pentru emiterea Acordului de subînchiriere pentru spaÅ£iile comerciale din incinta Zonei Comerciale Dragonul RoÅŸu sunt:
-
Cerere tip completată, semnată ÅŸi ÅŸtampilată care se poate descărca aici: Cerere – Acord 2020.pdf;
-
Contract de închiriere;
-
Certificat de înmatriculare;
-
Act Constitutiv Actualizat;
-
Certificat de înregistrare fiscală (dacă este cazul).
Toate aceste documente se pot transmite prin e-mail la adresa legal@dragonulrosu.ro.

